I 'R skinny bitch

image6

Vi pratar seriöst många timmar på gymmet.
Eller den lätta vägen...
Oändligt mkt mer gaddningar.

Ja. definitivt. jag är för lat för att träna.
Sen MÅSTE ju det otroligt fula tribal gadden bort från högerarmen. Kan jag inte få med motivet jag jobbar på nu så det täcker upp den gör jag skiten helsvart bara. smack! runt armen - ha!

Men den var min första. jag var 15. och inget jag ångrar. jag vill ju inte ta bort. bara göra om.
Till ngt som inte är tribal. för det mina vänner.... det är inte socialt accepterat.
Jag personligen hatar dem.
Den var kewl när den sattes dit av den lokala gaddaren på den lilla ort jag växte upp.
not so much later on.

Men jag har en gedigen samling fucked up märken i kroppen nu.
Jag kommer nog återkomma om vart och ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0