hufvudstaden

Imorgon bär det av mot huvudkontoret - i hufvudstaden.

Vilket innebär att jag måste ta bussen till jobbet kl 05:15 för att möta upp resten av folket. som har hyrbilen.
Jag tror att det är svårt att förstå hur oändligt värdelöst det egentligen är.. 
Måste ju gå upp kl04:15 för att hinna med den bussen.

Oändligt värdelöst!
helt sanslöst nästan... det är nästan fantastiskt.
Som en religiös upplevelse... att få previlegiumet att gå upp mitt i natten. för att ta en buss...

Som hör och häpna landsätter mig i den omstridda världsmetropolen Karlskoga.


Jag är så lycklig.

Kommentarer
Postat av: Shultze

Jag går också upp 4 för att åka buss 5, det är inte religiöst. Nattbussen däremot, det är något, man sitter och undviker fyllon och dodgar aidsblod som skvätter när knarkarna börjar slåss med uteliggarna, typ. :P

2008-03-17 @ 23:46:55
URL: http://dirtysouth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0